Fawaka? - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tara Vos - WaarBenJij.nu Fawaka? - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Tara Vos - WaarBenJij.nu

Fawaka?

Door: tara vos

Blijf op de hoogte en volg Tara

20 Februari 2015 | Suriname, Paramaribo

Hallo lieve achterblijvers,

Ik was eigenlijk niet van plan om een blog bij te gaan houden, maar ik krijg zo veel vragen hoe het hier is dat het me toch handig leek om het dan maar even op te schrijven zodat iedereen kan zien wat ik hier allemaal uitvoer en dat ik toch ook stage loop in plaats van vakantie hou, wat het eigenlijk ook wel een beetje is. Dit wordt een beetje een samenvatting van de afgelopen tijd dat ik hier al zit.

Aangekomen op het vliegveld kwam er een enorme warme deken over me heen. Het word hier 's nachts dan ook niet kouder dan 23 graden. Joep en ik werden opgehaald en naar onze kamer gebracht, prima huisje. Helaas de eerste paar dagen helemaal lek gestoken zodat het leek alsof ik onder de waterpokken zat.

Stage lopen doen we bij Jenny tours, en eigenlijk iedere dag. Er zijn 2 locaties waar we moeten zitten bij een soort kantoortje/balie waar de touristen/stagiaires informatie kunnen krijgen over de tours. Of ik zit bij Zin resort (inclusief zwembad waar we gebruik van mogen maken) van 12.00 tot 19.00 of bij Broki (is een restaurant) van 09.00-15.00. De dagen op stage zijn nu nog rustig en hebben weinig te doen, maar dat komt hopelijk nog. We hebben vorige week ook al onze eigen partybus/poolparty mogen organiseren! Dit was echt super vet en ontzettend leuk, het feestje was echt een feest! Iedereen heeft zich super vermaakt en we kregen veel leuke reacties.

Daarnaast heb ik hier al veel leuke mensen leren kennen! Ik ga nu vooral veel om met 4 meiden; Carmen, Vera, Anne en Natalie. Allemaal stuk voor stuk super leuk, we gaan vooral veel naar feestjes. Op woensdag en vrijdag is club Touche leuk en op donderdag salsa in de Havana lounge. Ook heb ik 2 gezellige jongens leren kennen Hobie en Jochem, maar die waren op doorreis, dus daar heb ik een paar avonden gezellig mee gegeten en wat gedronken, de cuties volgens de barvrouw. En een week zijn er nog weer nieuwe mensen bij gekomen die ook allemaal super leuk zijn!

Afgelopen weken ben ik al op 2 tours geweest. De eerste was naar Brownsberg, hier hebben we een wandeltocht van 3 uur gemaakt naar de irene en de leo watervallen. Super mooi, maar wel een wat conditioneel zwaardere tocht. En ik ben afgelopen maandag en dinsdag naar Galibi geweest, waar we op zoek zijn gegaan naar zeeschildpadden! We hebben 2 enorme schildpadden mogen zien, echt super gave beesten en heel bijzonder om dat zo te zien. Helaas was het regenseizoen nog niet helemaal afgelopen en waren we tijdens de boottocht naar galibi helemaal doorweekt van de regen. Maar het was een mooie tour.

Ik heb het in iedergeval ontzettend naar m'n zin hier.

dikke kus

  • 20 Februari 2015 - 16:37

    Julian Schelfhout:

    Gaaf Tara (en Joep) wat je allemaal meegemaakt hebt! Ben benieuwd naar de hierop volgende verhalen ;-)

  • 20 Februari 2015 - 16:37

    Julian Schelfhout:

    Gaaf Tara (en Joep) wat je allemaal meegemaakt hebt! Ben benieuwd naar de hierop volgende verhalen ;-)

  • 20 Februari 2015 - 19:33

    Greet Vloedmans:

    geweldig Tara ik blijf je volgen
    liefs oma

  • 20 Februari 2015 - 20:15

    Alberto:

    Perfect zo kunnen we alles goed meebeleven.

  • 20 Februari 2015 - 22:57

    Mama:

    Een beetje jaloers worden we wel... Geniet ervan! Maar wat betekent Fawaka??
    En we komen er aan.

    xxx-jes

  • 21 Februari 2015 - 01:13

    Elly Vaassen Van Der Noll:

    Erg leuk om je verhalen te lezen!

  • 02 Maart 2015 - 14:27

    Erik Vd Noll:

    Tara leuk om je lezen dat je het zo naar je zin hebt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tara

Actief sinds 20 Feb. 2015
Verslag gelezen: 360
Totaal aantal bezoekers 6403

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 20 Juni 2015

Stage in suriname

Landen bezocht: